06 70/38-23-380 kapcsolat@xeniaweb.hu

Miért van szükséged esküvői weboldalra?

eskuvo

Egy esküvő során minden perc fontos, hisz sok elintézni való vár ránk a Nagy Nap előtt. Senki sem szeretné azzal húzni az időt, hogy felhívja a vendégeket az időponttal kapcsolatban, vagy, hogy ki tud ott lenni, esetleg kiknek vannak különleges igényeik a menüvel kapcsolatban.

Egy weboldallal könnyen eljuttathatjuk az összes információt vendégeink számára és mi is könnyen megszerezhetjük azt az információt amire szükségünk lesz.

Egy helyen tudjátok bemutatni megismerkedésetek történetét, legfontosabb pillanaitokat, valamint az esküvő után a képeket és a videókat is megoszthatjátok vendégeitekkel.

Mit érdemes feltüntetni az oldalon?

A történetetek:

Meséljétek el vendégeiteknek hogyan találkoztatok, milyen volt az eljegyzés, valamint közös képekkel is illusztrálhatjátok.

Képek, videók:

Az esküvő előtt érdemes egy letisztult formát választani, ahol a számunkra legfontosabb információkat tudatjuk a vendégekkel, azonban az esküvő után közzé tehetjük az elkészült képeket és videókat és, ha azt szeretnénk, hogy csak ismerőseink, barátaink, családtagjaink láthassák őket, akkor le is titkosíthatjuk, hogy más ne férjen hozzá.

Az esküvő helyszíne:

Az egyik legfontosabb információ az esküvő helyszíne, a weboldal segítségével egyszerűen tudjátok közölni, hogy pontosan hol lesz a helyszín, ha több helyszínről van szó azt is egyszerűen tudathatjuk, esetleg segítséget nyújthatunk hogyan érdemes a legkönnyebben oda találni valamint GPS koordinátákkal még egyszerűbbé tehetjük. (Google Maps)

Esküvői nap menete:

Hasznos tud lenni, ha vendégeink ismerik az ütemterveinket a Napról. Itt megoszthatjuk mikor lesz a szertartás, a közös fotózás, a vacsora, bármi ami fontos számunkra, valamint azt is megadhatjuk, hogy körülbelül mennyi időbe fog telni az adott program, így elkerülhetjük, hogy a fotozáson valaki ne legyen jelen, vagy későbbi csatlakozás során tudják hova érkezzenek.

Esküvőn való részvétel megerősítése:

Amennyiben szeretnénk papír formátumú meghívót, azon feltüntethetünk egy QR-kódot ami a weboldalra irányítja majd a vendégeinket, ahol egy gombnyomással megerősíthetik, hogy jönnek-e, illetve mekkora létszám várható. Természetesen, ha külön meghívó nem készül, akkor is visszatudnak jelezni a weboldalon keresztül és így 1 helyen megtalálható lesz minden vendég visszajelzése és nem kell azon aggódni, hogy egy telefonhívás után esetleg elfelejtettük volna felírni az adott vendég válaszát.

Könnyen megjegyezhető domain választása:

Érdemes olyan domaint (weboldal címet) választani amit a vendég egyszerűen megjegyez, pl.:

név+név.hu

név-név.hu

névnév.hu

névnévesküvő.hu

Pár apró dolog amire érdemes még odafigyelni

Az oldalt érdemes az esküvő előtt minimum fél évvel létrehozni, hogy biztosan minden vendég időben értesüljön róla, valamint mi is időben kapjuk meg a válaszokat amikre szükségünk van. Hány vendég fog érkezzni, van-e valakinek ételallergiája, esetleg más különleges kérése, stb. Ezeket mind jó tudni bőven a Nagy Nap előtt, hogy időben felkészülhessünk.

A legtöbb vendéget elsősorban a dátum és a helyszín fogja érdekelni, így nem muszáj, de érdemes az oldal elején megjeleníteni.

Inkább több képet és videót osszunk meg, mint hosszú sorokat, szövegesen csak a számunkra legfontosabbakat írjuk le, senki sem regényt szeretne olvasni.

Természetesen ez is ugyanolyan fontos tud lenni, mint maga a Nap, ezért nyugodtan oszd meg velem elképzeléseidet, a képzelet szabhat határokat!