UX Audit
A UX audit (felülvizsgálat) egy alapos vizsgálat, amelynek célja a weboldal felhasználói élményének (User Experience) értékelése. Az audit során azonosítom a weboldal/applikáció hibáit és hiányosságait, amelyek megnehezítik a felhasználók számára a céljaik elérését.
Fedezze fel weboldala rejtett hibáit
A terméktervezés és – tapasztalat (UX) hiányosságainak feltárása és javítása óriási előnyt jelenthet. Íme néhány példa arra, hogyan:
A hiányosságok javítása révén jobb terméket hozhat létre, mint a versenytársai, ami növeli a piaci részesedést és az ügyfélhűséget.
A jobb UX boldogabbá teszi a felhasználókat, ami javítja a márka imázsát és növeli az értékesítést.
A hibák korai felismerése és javítása rengeteg időt és pénzt takaríthat meg a fejlesztési folyamat során
Esztétika
Harmónia
hatékonyság
bizalom
átláthatóság
A leggyakoribb hibalehetőségek
Az alábbi problémák szinte minden oldalon jelen vannak, ami sokat tud rontani a felhasználói élményben, látogató vesztéssel jár
Folyamat
Fázisokra osztva dolgozom, a precízebb munka érdekében.
Megbeszéljük:
- Kommunikációs formát
- Meetingek számát
- Jelenlegi fájdalompontokat
- Célok meghatározását
Kutatási módszerek:
- Meglévő adatok elemzése
- Versenytársak felmérése
- Használhatósági teszt
- Aktuális felhasználói élmény (user journey) kiértékelése
Részletes lista a UX problémákról
A lista segítségül szolgál a problémák megértésében, valamint, hogy bizonyos UI/UX funkciók miért okoznak csalódást és mely fejlesztéseket érdemes előtérben tartani.
Struktúrált adatok
Mindent megteszek annak érdekében, hogy elemzéseim, tesztjeim, javaslataim a lehető legérthetőbben kerüljenek hozzád egy struktúrált dokumentumban, annak érdekében, hogy a jövőben könnyen hasznodra váljanak.
Megbeszéljük:
- Kommunikációs formát
- Meetingek számát
- A cég vízióját
- A cég céljait
Amin ilyenkor történik:
- A felhasználói igények és elvárások azonosítása
- Funkciók prioritása
- Felhasználói utazás (User journey) feltérképezése
- Moodboard készítés, megjelenés, hangulat meghatározás
- Kezdetleges drótváz (wireframe) készítés
Amin ilyenkor történik:
- A felhasználói igények és elvárások azonosítása
- Funkciók prioritása
- Felhasználói utazás (User journey) feltérképezése
- Moodboard készítés, megjelenés, hangulat meghatározás
- Kezdetleges drótváz (wireframe) készítés
Hogyan segíthetek terméked felhasználói élményének javításában
Expressz
Ideális kis projektekhez, akik gyors, magas szintű betekintést szeretnének elérni felhasználói élményükbe és felhasználói felületükbe.-
Jelentés a fontos fejlesztési területekről
-
A teljes felhasználói élmény rövid áttekintése
-
Tartalmi értékelés
-
Versenytárs elemzés
-
Report készítése, átbeszélése
Átfogó
Ismerje meg a felhasználóit és a termékének hiányosságait, valamint a javításukhoz szükséges lépéseket-
Felhasználói megfigyelés
-
Teljes termék audit
-
Komplett tervezési rendszer és felhasználói felület audit
-
UI/UX megoldási javaslatok
-
Report készítése, átbeszélése
Prémium
Ismerje meg versenytársait és felhasználóit, és nézze meg, hogyan viszonyulnak egymáshoz. Hiányosságok alapos kivizsgálása.-
Minden ami az átfogó csomagban van
-
Versenytárs elemzés
-
Tervezési rendszer (Design System) ajánlás
-
UX minta ajánlás
-
1-3 órás megbeszélés, prezentáció