A UX audit (felülvizsgálat) egy alapos vizsgálat, amelynek célja a weboldal felhasználói élményének (User Experience) értékelése. Az audit során azonosítom a weboldal/applikáció hibáit és hiányosságait, amelyek megnehezítik a felhasználók számára a céljaik elérését.

felhasználói élmény audit

Fedezze fel weboldala rejtett hibáit

A terméktervezés és – tapasztalat (UX) hiányosságainak feltárása és javítása óriási előnyt jelenthet. Íme néhány példa arra, hogyan:

A hiányosságok javítása révén jobb terméket hozhat létre, mint a versenytársai, ami növeli a piaci részesedést és az ügyfélhűséget.

A jobb UX boldogabbá teszi a felhasználókat, ami javítja a márka imázsát és növeli az értékesítést.

A hibák korai felismerése és javítása rengeteg időt és pénzt takaríthat meg a fejlesztési folyamat során

Esztétika

vilagoscsillag

Harmónia

vilagoscsillag

hatékonyság

vilagoscsillag

bizalom

vilagoscsillag

átláthatóság

Folyamat

Fázisokra osztva dolgozom, a precízebb munka érdekében.

Megbeszéljük:

  • Kommunikációs formát
  • Meetingek számát
  • Jelenlegi fájdalompontokat 
  • Célok meghatározását

Kutatási módszerek:

  • Meglévő adatok elemzése
  • Versenytársak felmérése
  • Használhatósági teszt
  • Aktuális felhasználói élmény (user journey) kiértékelése

Részletes lista a UX problémákról

A lista segítségül szolgál a problémák megértésében, valamint, hogy bizonyos UI/UX funkciók miért okoznak csalódást és mely fejlesztéseket érdemes előtérben tartani.

Struktúrált adatok

Mindent megteszek annak érdekében, hogy elemzéseim, tesztjeim, javaslataim a lehető legérthetőbben kerüljenek hozzád egy struktúrált dokumentumban, annak érdekében, hogy a jövőben könnyen hasznodra váljanak.

Megbeszéljük:

  • Kommunikációs formát
  • Meetingek számát
  • A cég vízióját
  • A cég céljait

Amin ilyenkor történik:

  • A felhasználói igények és elvárások azonosítása
  • Funkciók prioritása
  • Felhasználói utazás (User journey) feltérképezése
  • Moodboard készítés, megjelenés, hangulat meghatározás
  • Kezdetleges drótváz (wireframe) készítés

Amin ilyenkor történik:

  • A felhasználói igények és elvárások azonosítása
  • Funkciók prioritása
  • Felhasználói utazás (User journey) feltérképezése
  • Moodboard készítés, megjelenés, hangulat meghatározás
  • Kezdetleges drótváz (wireframe) készítés

Hogyan segíthetek terméked felhasználói élményének javításában

Expressz

Ideális kis projektekhez, akik gyors, magas szintű betekintést szeretnének elérni felhasználói élményükbe és felhasználói felületükbe.
3-5 nap*
  • Jelentés a fontos fejlesztési területekről
  • A teljes felhasználói élmény rövid áttekintése
  • Tartalmi értékelés
  • Versenytárs elemzés
  • Report készítése, átbeszélése

Átfogó

Ismerje meg a felhasználóit és a termékének hiányosságait, valamint a javításukhoz szükséges lépéseket
2-3 hét*
  • Felhasználói megfigyelés
  • Teljes termék audit
  • Komplett tervezési rendszer és felhasználói felület audit
  • UI/UX megoldási javaslatok
  • Report készítése, átbeszélése
népszerű

Prémium

Ismerje meg versenytársait és felhasználóit, és nézze meg, hogyan viszonyulnak egymáshoz. Hiányosságok alapos kivizsgálása.
4-6 hét*
  • Minden ami az átfogó csomagban van
  • Versenytárs elemzés
  • Tervezési rendszer (Design System) ajánlás
  • UX minta ajánlás
  • 1-3 órás megbeszélés, prezentáció